Lumea unui licean nebun

Fug departe chiar dacă nu e o soluţie.

Suntem plasme stricate fără nicio rezoluţie.

Mintea-mi joacă feste şi-mi dă de veste că sentimentele n-o să mă lase să trec peste

Ce chestie.

joi, 13 septembrie 2012

De-ale lu' Madam Réalité #1

   Red Hot Chili Peppers - Meet Me At The Corner

   In sfarsit am inteles un lucru important: o persoana.. o singura persoana iti poate schimba intregul Univers. Printr-un simplu lucru, vorba sau gest. Nimic nu trece neluat in seama.
   Tin cont de toate acestea si imi dau seama ca tot o singura persoana mi-a construit universul si tot aceasta mi l-a distrus. Dar, de asemenea, dupa ce imperiul "meu" inchipuit s-a naruit, mi-am construit unul propriu. Si imi dau seama ca multe persoane sunt in universul meu. Al meu si doar al meu. Si imi dau seama ca viata lor n-ar fi fost cea care este fara mine. Viata mea ar fi fost nimic fara ei.
   Asadar. Ma gandesc ca daca ai bani si averi imensurabile, ce rost ar avea sa le mai ai daca n-ai pe nimeni sa-ti fie alaturi? Si nu vorbesc despre asa-zisii "prieteni" care sunt doar pe interes. 

   Ma amuza totul. Ma amuza toata lumea. Rad in mintea mea si le zambesc politicos persoanelor pe care nici nu le suport. Dar atunci cand chiar imi dau seama ca este acolo, undeva, o persoana care chiar este worth of it, ii voi fi alaturi. Si, din pacate, sau poate din fericire, atunci cand sunt acolo pentru mine, si eu sunt pentru ei. Ba chiar mai mult decat cred. Le ofer sufletul si loialitatea mea. Cateodata raman dezamagita si.. zambesc. De data aceasta singura si cu lacrimi in ochi.

   Fiindca si eu iubesc. Am iubit. Voi iubi. Voi ramane loiala prietenilor mei, dar vad ca nu toti sunt chiar asa cum credeam eu. Si raman cu ochii-n soare.
   Trist.. pentru ei. Port ochelari de soare. Si ii rad soarelui ca am scapat de ei. Lunii ii recunosc faptul ca mi-e dor de ei. Si raman simplu high.

   A doua zi revin si rad. Caci asta e. 
   Mai exista si mancatori de Eugenii.
   Mancatori de Eugenii pe care ii iubesc.
   Si mancatori de Eugenii pe care nu-i suport.

   P.S.: Eu nu mananc Eugenii. Dar voi fi acolo sa va imprumut pe voi, dragilor, care mancati. ^^  Si voi sta acolo, uitandu-va la voi, muritorilor, care nu ma suportati. Caci asta urati cel mai mult, nu? Lasa.. voi fi totusi acolo. <3



8 comentarii:

  1. Acelasi lucru il aplic si eu in privinta persoanelor pe care nu le suport,ma simt putin falsa,dar imi trece dupa cinci minute .:-?
    Si,cat despre postarea-n sine,ai foooartee mareee dreptate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muuulte persoane false, mai dense ca Oceanul Atlantic. De ce sa nu ne prefacem putin? :D

      Ștergere
  2. oh,eu manc eugenii..e de rau?
    and well..mai mereu se intampla sa nu fie cum credeam noi:L; al naibii crez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha. Pai nu e de rau. Cat timp esti un mancator de Eugenii pe care il suport, e safe. You're an ally, baby ;))

      Ștergere
  3. Eu mănânc pufuleți.. E de bine? :))
    P.S.: Drăguță postarea. Știu sentimentul.. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista doua ramuri: mancatori de pufuleti pe care ii suport si mancatori pe pufuleti pe care nu ii suport. Don't worry. Te aflii pe prima ramura si da. E de bine ^^

      Ștergere
  4. eu zic sa te concentrezi asupra celor care merita...restul,fuck them!!..and be happy :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap. Cam asa ar trebui, dar cateodata imi zic ca poate-poate.. Scumbag feelings >.>

      Ștergere