Lumea unui licean nebun

Fug departe chiar dacă nu e o soluţie.

Suntem plasme stricate fără nicio rezoluţie.

Mintea-mi joacă feste şi-mi dă de veste că sentimentele n-o să mă lase să trec peste

Ce chestie.

luni, 22 octombrie 2012

Dumi' si fara inspiratie

   Of Monsters and Men - Little Talks

   O duminica banala si usoara. Frig de frig. Si mor de frig. Asta ori nimic.

   Asta-vara imi doream sa vina toamna, sa ploua din nou. Dar.. tot ce face e sa-si bata joc. De-o violenta apropiata de golaciune. Vant si umiditate crescuta. La ultima verificare, de 73%. Ciuperci crescute si calcate-n picioare prin fata de bloc. Si bloc inalt de opt etaje. Si tristete citita pe fetele batranilor care-i vad pe strada si-n bus. 

   Pe drumul uzual pe care-l urmez, trec de fiecare data pe-acolo. "Pe unde?" Pe acolo. Pe langa strazi pavate cu amintiri. Dulci amintiri de jale acum. Persoane noi ce-mi calca strada. Si zic "a mea" ca si cum eu as fi scos toata piatra cubica si as fi inlocuit-o cu betonul dur de-acum. Iar persoanele vechi.. Ei bine, nu le mai vezi. Merg pe drumuri noi. Pavate cu alte amintiri si alte gusturi ale lor: amintiri dulci, amare, sarate, piperate, acre si lista poate continua.

   Blow a monster's tricky game.
   Ca a mai trecut un weekend crud si rece.
   Cu dureri de cap de la usoarele "moravuri" galbene.
   Si.. E simplu. Si rece. Cu adevarat urat si rece.

   Stay tunned. (:


2 comentarii:

  1. Hey, mi-ai lasat un comentariu mai de mult( desi eu abi acum l-am vazut) aici: http://www.zapada-neagra.blogspot.ro/2012/08/mi-e-fricade-clasa-a8a.html

    Ai zis ca esti la liceu de arte.Imi spui te roog:o3 cum se face admiterea la un liceu de arta?:o3 Se face media, si dai si proba la desen, sau cum?..Pentru ca as vrea si eu sa merg la unul:o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! Si da, se dau doua probe de aptitudini: prima e de natura statica (obligatorie) si cealalta de pictura (cu 5-7 personaje) sau modelaj. Oricum, modelajul este mai mult pentru cei ce au fost deja la liceul de arte respectiv.

      Si vezi ca tre' sa te meditezi c-o profa sau un prof de desen pentru natura statica si pictura. Nu e asa usor cum crezi. Se intra cam greut. Cel putin, natura aia statica e cam naspa de facut. Eu am inceput meditatiile la desen de la inceputul clasei a 8-a, asa ca in locul tau m-as grabi sa gasesc un meditator ;)

      Iar examenele de la desen se dau in perioada 29 mai- 3 iunie, deci inainte de examenele de mate si romana, iar dupa toate examenele vezi daca poti intra la arte cu media respectiva. Numai tin minte cum se calcula, dar stiu ca media de la examenu' la desen conteaza cel mai mult.

      Si daca e sa-ti enumar ultimele medii de anul asta la sectii, ar fi cam asa:
      - arhitectura: 8.30
      - design: 8.30
      - grafica: 8.00
      - pictura: 7.80
      - arta monumentala: 7.10

      Cam asta e. Mult succes! :D

      Ștergere