Lumea unui licean nebun

Fug departe chiar dacă nu e o soluţie.

Suntem plasme stricate fără nicio rezoluţie.

Mintea-mi joacă feste şi-mi dă de veste că sentimentele n-o să mă lase să trec peste

Ce chestie.

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Happy home.

   Coldplay - Fix You (Boyce Avenue feat. Tyler Ward acoustic cover)

   Ţin minte ce aiurită eram înainte de luna septembrie. Agitată cu întrebări asupra liceului şi colectivului. Apoi, totul a trecut foarte repede. Răspunsurile la întrebări au fost găsite, iar colectivul face ca totul să fie mai special.

   Specială este şi ziua de azi. Pentru toţi, mai puţin pentru mine. Fiecare zi îmi este specială, fiindcă trăiesc mai bine decât o făceam cu o zi înainte. Fie că acum am păşit pe asfalt de decembrie şi nu de noiembrie.

   Şi abia este începutul "agitaţiei".

   I mean, multe persoane se agită de reduceri, cadouri, deci lucruri materiale. Unii au uitat în totalitate de acele sentimente pe care le simţi fără voia ta. Atunci când îţi vezi toată familia strânsă-ntr-o singură încăpere. Pereţîmbibaţi de var şi parfumaţi de fericire. Şi dacă ninge, cu atât mai bine! Bulgăreală de la mic la mare. Nu contează.

   Şi că tot este 1 decembrie.. La mulţi ani, România! Şi.. îmi doresc ca oamenii să nu se mai agite de sărbători doar pentru reduceri. 

   Vă spun că şi o simplă îmbrăţişare de la persoana iubită face cât 20 de Iphone 5.
   O simt pe pielea mea
   Iar fericirea nu poate fi exprimată-n cuvinte.

   Să dea Domnu' să ningă. :D
   Până atunci.. Stay tunned. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu