Lumea unui licean nebun

Fug departe chiar dacă nu e o soluţie.

Suntem plasme stricate fără nicio rezoluţie.

Mintea-mi joacă feste şi-mi dă de veste că sentimentele n-o să mă lase să trec peste

Ce chestie.

luni, 31 decembrie 2012

La sfarsit.

   Fara Zahar - Luv Story

   A trecut un an bun cu de toate, intocmai ca o shaworma din colt de bloc. Un an c-o traire emotionala mai tare ca orgasmul. Un an in care am fost eliberata dintr-un penitenciar de vise. Un an in care as fi putut alerga pe mijlocul strazii, in miez de vara, strigand "vara asta am sa ma indragostesc", intocmai ca-n piesa celor de la Vama. Sau sa dau foc la presul vecinei ce ma enerveaza. Sau sa-i zic vreunuia din Pariu cu viata ca Duck TV e mai interesant decat show-ul lor.

 Ah, stai. Tocmai am facut asta.



   Pot spune doar ca timpul nu-i pierdut. Vine '13, an cu ghinion. Cica. Va zic ca asta n-o sa ma impiedice sa-mi traiesc my sweet sixteen la maxim. Daca tot e sa fie primavara cu martisoare si pupicei rosii pe obraji, vara cu slapi, plaja, imbracaminte sumara si hangareli la miez de noapte, toamna cu umbrelute colorate si ghiozdane noi si frumoase si in final iarna cu miros de ger si dragoste emanatoare de caldura unui calorifer, s-o facem lata in fiecare sezon. Sa avem "amintiri frumosi" pentru fiecare culoare din calendar.

   Diseara se pocnesc cerurile cu artificii colorate, iar asfaltul cu petarde si tropaiturile bocancilor grei ale persoanelor ce vor anunta tot cartierul ca a venit noul an. Lucruri "spargibile" in fluxul de fericire, pe geamuri si balcoane, dar si in cluburi si restaurante. Ca se sparge ghinionu', cica. 

   N-am crezut niciodata asta, dar o fac. Fiindca e distractiva chestia, nu alta.

   Pana la anu' eu va cinstesc cu aceasta umila postare si cu alcoolu' din dotare. Si cu ras inconstient. Cu dureri de burta. Cu imbratisari. Cu maini pe sus. Cu "succesuri" si cu "vanghelioane" multe si marunte de-a cursul anului ce vine. Cu alcool si pufuleti. 

   Defapt nu conteaza.
   Fericiti-va. Doar asta conteaza.

   Happy New Year! :3
And stay tunned. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu